6 Şubat depreminin acıları dinmedi
Deprem doğal bir afettir, ama bu yıkım doğal değildir. Bu ülke, felaketi “kader” diye anlatmayı bırakmadıkça; bilimi, tekniği, denetimi ve adaleti esas almadıkça, her yeni depremde “keşke” ile başlayan cümlelerin altında yine binlerce insan kalacaktır.