Yabancılar borsada vur-kaç yapıyor!
Bakkal, garson, manav, işçi, memur, eğer elinde 2-3 bin lira fazla parası varsa, onu dahi borsaya yatırıp kazanç sağlamayı umuyor. İlk sarsıntıda zararına satıp çıkıyorlar. Bekleyecek güçleri yok. Yatırdıkları paraya 3-5 ay sonra ihtiyaçları olacak."Acaba elektrik parasını borsadan çıkarabilir miyiz" diye düşünürken... Sonuç:"Dimyat" atasözü!