Z kuşağı anlatıyor: Bizim için 'kötünün iyisi' 6'lı masa, AKP'ye sırtımızı döndük
Seçimler yaklaşırken değerlendirmelerde bulunan Z kuşağı üyesi Yılmaz, "Vizyonları, 2002 AKP’sini tekrar getirmekten ötesine geçecek gibi durmuyor. Pek umut vermiyorlar” derken Akyüz ise "Z kuşağı Millet İttifakı’na daha pozitif bakılıyor. Bunun sebebi kötünün iyisi olduğundan" dedi. Gazeteci-yazar Abay "Z kuşağı görmezden gelinmemeli. Çünkü bu ülkenin devamı, inşası ve geleceği" derken Çalışkaner ise, "İlk kez oy kullanacak olan seçmenler bu seçimlerin kaderini belirleyecek" diye konuştu.